onlybiebs

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Om jag bara kunde klona mig.

Av onlybiebs - 22 september 2013 12:38

Okej, det var meningen att kapitel 13 skulle komma upp idag men jag kommer aldrig hinna det. Har 3 NO uppgifter som ska in imorgon och har inte börjat på dom än. Sen har vi typ 2 prov den här veckan så får se hur det går med skrivandet. Ibland vill jag bara att man kunde klona mig, så en kunde göra läxorna och en sitta här och skriva till er. 

Men det här är liksom verkligheten så ja...får väl acceptera det. 


Ha en sundayfunday nu! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onlybiebs - 5 oktober 2013 14:32

Den här bloggen har flyttats till - www.myybeebs.blogg.se Så kapitlena kommer upp där och allt annat. ...

Av onlybiebs - 4 oktober 2013 22:07


          Previously Jag slängde min blick på Kim som satt där och såg helt hjälplös ut. Antagligen chockad efter alla ord Ryan slängt ut. ”Tänk om han har rätt” Jag kollade frågandes på henne. ”Vad menar du?&rdqu...

Av onlybiebs - 28 september 2013 17:51


  Previously 10 meter framför mig var det nåt svart på marken, och det var inte ett träd eller en buske. Om jag fortsätter gå kanske den anfaller mig, och om jag stannar här fryser jag ihjäl. Jag stelnade till när jag hörde att den svarta saken ...

Av onlybiebs - 27 september 2013 23:53

Hans läppar började röra sig mot mina och jag gjorde detsamma. För om jag ska vara ärlig så kändes det inte så jätte fel. Vi båda kröp lite smidigt till soffans slut och han fick mig att lägga mig ner med honom försiktigt över mig. Våra tungor börj...

Av onlybiebs - 26 september 2013 19:09


For 1 year ago we lost our angel,Avalanna. I miss to see Justin's real smile when he was with her. I miss to see them together. Avalanna really touched my heart. It was something with her,she was a special little girl. Even if I didn't knew her...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards